Monday, October 09, 2006

ειπα να ποσταρω κατι για να μην ξεχασω πως γινεται δηλαδη.

αλλα τι; αποφασισα να γραψω μια πολυ λυπητερη ιστορια ετσι για να δω αν γινεται. αλλα μου βγηκε τοσο λυπητερη, που δεν εχω την διαθεση ουτε να κανω κατι διορθωσεις ορθογραφικες. βεβαια αυτο ειναι προσωπικη μου αποψη. εσεις μπορει να την βρειτε απλα χαζη ή γελοια. παντως για μενα ηταν λιγο κερδος η ολη φαση γιατι ανακαλυψα πως ειναι να κανεις κατι με παραγγελιά, χωρις να ειναι η εργασία σου. δηλαδη "τωρα θα κανω αυτο βρεξει χιονισει". μου θυμησε λιγο τοτε που προσπασθουσαμε με μια ψυχη να βγαλουμε το δικο μας ανεκδοτο. τελικα γιναμε εμεις ανεκδοτο σε ολο το καραβι, και για τις 23 ωρες απο πατμο για ηρακλειο. ανεκδοτο δεν βγαλαμε αλλα γελιο επεσε. "ηταν ενας που..." "γιατι ενας;"(τα φεμινιστικα, ξερετε), "ηταν μια που..." "ηταν μια που...; τι που...πουτανα;" "οχι οχι πουτανα, ελα ρε..." κλπ. (τελικα ποιος τα βγαζει τα ανεκδοτα; ).

τωρα βεβαια δεν ξερω τι να ποσταρω γαμω την πολυλογια μου.

το αποφασισα. θα ποσταρω και αυτο εδω και κατι μικρα, παλιοτερα που εχω ετοιμα σε word, θα διαλεξω ενα και αν εχω ακομα ορεξη θα κατσω να διορθωσω και το αλλο το λυπητερο και δεν βαριεσαι.

αργια μητηρ πασης κακιας, εξυπναδας και χαζομαρας

6 Comments:

Blogger ZissisPap said...

Ανέκδοτο θα έχει τελικά;!

10:57 am  
Blogger marquee de mud said...

χαχαχα. οχι . δεν βγηκε ποτε.

αλλα ποτε δεν ξερεις.το λοιπον.

ηταν ενας που...

12:32 pm  
Blogger The Motorcycle boy said...

Ήταν ένας Άγγλος, ένας Αμερικάνος, ένας Τούρκος κι ένας Έλληνας μέσα σε ένα αεροπλάνο. Γυρνάει ο πιλότος, τους βλέπει και τους λέει: "Πάλι εδώ εσείς;"
Υ.Γ.: Γουστάρω την πολυλογία σου και την αργία σου.

1:52 pm  
Blogger Erwtas Stomaxhs said...

egw exw bgalei pantws ena anekdoto. to exete akousei ekeino pou leei.

-telika ti 8a xtisoun oi amerikanoi sth 8esh twn didumwn purgwn?
-purgo elegxou

diko mou einai kai eimai perhfanos gi'auto!
:P

2:13 pm  
Blogger The Motorcycle boy said...

Χα, χα, χα -τι είπες τώρα ρε συ;

2:50 pm  
Blogger marquee de mud said...

χαχαχα τελειο. ακουσα οτι επεσε και ενα αλλο σημερα στο νιου γιορκ.

3:15 am  

Post a Comment

<< Home