Monday, October 09, 2006

η τζεζιμπελ με εκανε κουδουνι

με τα μεταξωτα της τα ποτα

«την ακουσα, ω! τζεζιμπελ με σενα!»

την ειδα να χορευει στ’ανοιχτα.


ολο λευκο χαμογελο και ναζι

ολο μεγαλα ματια και μελια

«ω! τζεζιμπελ!» την ειδα να στεναζει

στα χερια του, μεσα στη σιγουρια.


σαν εβγαινε η νυχτα απ’το υπογειο

κι εφευγε το ξενυχτι απ’τα μαλλια

παραπατουσε σκέρτσα προς την αμμο

μ’ένα μπουκαλι «τζεζιμπελ φιλια»


εβγηκε να προβαρει στο φεγγαρι

ιδιο χορο που ειδε μια ματια

ολο λευκο χαμογελο και ναζι.

«την ειδαν να χορευει στ’ανοιχτα»


κι ο καπεταν-σταυρος βρηκε ένα μπουκαλι

για μηνυμα του ειχε μια γουλια

να ταξιδευει κατω απ’το φεγγαρι

μπουκαλι «τζεζιμπελ φιλια»

11 Comments:

Blogger sorry_girl said...

"Kι έφευγε το ξενύχτι από τα μαλλιά"
Κορυφαίο!

9:47 am  
Blogger marquee de mud said...

σας ευχαριστω κυρια μου

11:17 pm  
Blogger The Motorcycle boy said...

Αυτό γιατί νομίζω οτι κόλλαγε με το πρώτο που πόσταρες; Και γιατί -ενώ υπάρχει το Τζέζαμπελ της Σαντέ, μου κάνει για κάτι ανάμεσα σε Τομ Ρόμπινς και Κέιβ;
Υ.Γ.: Γιατί μαμά;

1:48 pm  
Blogger marquee de mud said...

για την σχεση του με το πρωτο εχεις απολυτο δικιο. αυτο εδω ειχα βρει σε κατι συρταρια μετα απο χρονια και μου κολλησε το αλλο πριν κανα τριμηνο.

τωρα ομως με εστειλες γιατι δεν ηξερα οτι υπαρχει το τζεζαμπελ της σαντε και το χειροτερο ειναι οτι μια τετοια γυναικα σαν του πακετου ειχα στο κεφαλι μου οταν βγηκε τουτο δω.

2:03 pm  
Blogger Erwtas Stomaxhs said...

egw mono mpesamel 3erw

2:15 pm  
Blogger Unknown said...

το Τζέζαμπελ είναι και γαμώ τα ονόματα και αυτό το ποστάκι μου φάνηκε παραδόξως πολύ χαρούμενο..

2:31 pm  
Blogger The Motorcycle boy said...

Εντάξει, μαζί με τα υπόλοιπα σου χρωστάω και το Τζέζαμπελ όταν έρθεις σπίτι μου. Γράφε να μην ξεχνιόμαστε.

2:52 pm  
Anonymous Anonymous said...

Message in a bottle (δεν το έγραψα λάθος, μασάζ εννοώ!).

Όμορφο marqee :)

3:27 pm  
Blogger roidis said...

το "Τζεζαμπέλ" το πρωτο-τραγούδησε ο Frankie Laine σε μουσική Dmitri Tiomkin σε κάποιο Ουέστερν...(δεκαετία 50)Πανέμορφο τραγούδι!...

και πολύ καλό το κείμενό σου φίλε μου.

4:19 pm  
Blogger Eu-aggelos said...

τωρα πως γινεται της tomboy να της φανηκε χαρουμενο δεν καταλαβαινω.εγω ανατριχιασα και μου αρεσε πολυ.

8:02 pm  
Blogger marquee de mud said...

στομαχη μπεσΙμελ κατα τα δικα μου γουστα και οχι μεσαμελ.και πολυ καλα κανεις δηλαδη.

tomboy παραδοξως ειναι χαζομεθυσμενο

moto, θα ερθω σπιτι οταν αγορασω εκεινο το τρεϊλερ γιατι μεγαλωνει επικινδυνα η λιστα

θενξ σεξ&πυρ και ευαγελε και ροϊδι και δεν το εχω ακουσει το ασμα του φρανκυ λέιν. θα το ψαξω.

3:12 am  

Post a Comment

<< Home