Wednesday, May 05, 2010

τρικυκλο


οκ, εχουμε και λεμε.

-η ελλαδα στο ΔΝΤ

-η μεγαλυτερη απεργιακη κινητοποιηση των τελευταιων χρονων

-προβοκατσια εναντιων του ΠΑΜΕ, που ομολογουμενως ηταν μπολικοι σημερα, απο τυπους που κουβαλαγαν σημαιες του ΠΑΜΕ αλλα ηταν λιγο πιο καραφλοξουρισμενοι, λιγο πιο gymsteroidμπρατσομενοι και ηθελαν λεει να μπουν στην βουλη.

-την θεληση του ΠΑΜΕ να μπει στην βουλη την ανακοινωσε ο καρατζαφερης λιγο πριν εκδηλωθει απο τους καραφλες και λιγο πριν τους διωξουν απο το μπλοκ του ΠΑΜΕ οι κανονικοι ΠΑΜιτες(αυτο μου το μετεφεραν)

-στην μεση της πορειας καποιοι, αφου την επεσαν στον "ιανο", πιασανε κουβεντα με υπαλληλους της marfin και ενω αλληλοβριστηκαν πεταξαν μεσα δυο μολοτωφ. αποτελεσμα να χασουν την ζωη τους 3 ανθρωποι.ατυχημα προξενηθεν απο ανεγκεφαλους που λιμαινονται χωρους λιμανια, κατα την αποψη μου, προβοκατσια για παρα πολλους.

-φωτια στον 4ο οροφο της παλιας ΣΔΟΕ. ισως να καηκαν αποδειξεις που θα μπορουσαν κλεισουν πολλους κλεφτες φυλακη.



γιατι μου θυμιζει το "Ζ" και περιμενω να μαθω για τρικυκλα και γκοτζαμανηδες.

υγ. ναι συγχωρα με. μονο αυτο εχω να πω προς το παρον. εχω μεγαλη λυπη για να πω παραπανω.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

μολις ειδα ενα γιουτιουμπακι, τον ψαριανο στην βουλη χθες που ψηφιανε τα μετρα. κια υτος '65 βλεπει. κι αλλοι τριγυρω.χεσ'τα.

8:32 pm  

Post a Comment

<< Home