Wednesday, April 11, 2007



τωρα πως να το αρχισω αυτο το στορυ;

το λοιπον καθε πρωι εδω και τρεις τεσσερις μερες ξυπναω με μια μελισσα να πεταει πανω απ'το κεφαλι μου. μετα πηγαινει ντουγρου να περασει μεσα απο το τζαμι της κρεβατοκαμαρας,πραγμα που δεν γινεται. ξαφνιαζεται, περπαταει λιγο προσπαθωντας να το μασησει μαλλον. μετα τρολιαζει τελειως, κοπανιεται ξανα πανω στο τζαμι, κανει ενα γυρω πανω απ'το κεφαλι μου , βουηζωντας ενα μονοτονο "βγαλε με εξω ρε μαστορα! εχουμε και δουλειες" και παλι απ'την αρχη. μεχρι που καποια στιγμη σηκωνομαι ανοιγω τα παραθυρα και της δειχνω τον δρομο προς τον κηπο τον γεματο αγριολουλουδα. και την ξαναπεφτω αναλογα, το ποση νυστα εχω και την ωρα που αποφασισαν να με ξυπνησουν.
το στορυ τελειωνε καθε μερα καπως ετσι. σημερα ομως ηταν -πως δεν ξερω ακομα- τεσσερις(4) οι μελισσες που απαιτουσαν να βγουν για το μεροκαματο και το καλυτερο ειναι οτι για καμια ωρα μετα, μπαινοβγαιναν να δουν αν κοιμαμαι μεχρι που καταφεραν να με σηκωσουν. οταν με επαιρνε εκεινος ο υπνος ο πρωινος ο γλυκος αμεσως ακουγα ενα βουητο πανω απ'το κεφαλι μου, μια μελισσα εμπαινε κανα ενα-εναμιση μετρο μεσα στο δωματιο, με ξυπναγε και την ξαναεκανε για τον κηπο. αυτο εγινε πανω απο 5 φορες. δεν ξαναμπηκε καμια, ουτε καν εφτασε μπροστα στο παραθυρο, απ'την στιγμη που ξυπνησα.

το καλο ειναι οτι δεν εκνευριστηκα σχεδον καθολου. τα γελια με πιασανε και ετσι ξυπνησα τελειως.
αυτο που θελω να μαθω ειναι, περα απ'τη μεταφυσικη του θεματος...βλ "ακομα και οι μελισσες σου λενε να πιασεις καμια δουλεια, ρε ρεμαλι και να σταματησεις να τρως απ'τα ετοιμα." και γω να απανταω "οτι δεν ξαναπαω σε δουλεια που δεν με ενδιαφερει γιατι εχω χασει πολυ χρονο σε πρωσορινοτητες που γιναν ηλιθιες μονιμοτητες και σχεδον καρκινωματα και μπουρου μπουρου", ξερει κανεις γιατι μπορει να γινεται αυτο το κουλο;

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Αν οι μέλισσες είναι μόνο εργάτριες χέστες. Αν είναι η βασίλισσα με τη κουστωδία της τότε η ζωή (η πουτάνα) σου στέλνει ένα μήνυμα. Δεν ξέρω τι συγκεκριμένα, μάλλον σε καλεί να βγεις έξω να χαρείς τη ζωή (την πουτάνα) και να αφήσεις τις ηλίθιες σκέψεις.

ΥΓ: Και ύστερα ήρθαν οι μέλισσες...

2:09 pm  
Blogger unapatatras said...

χεχεχε
καλό!

παρακολούθησέ τες...
μήπως κατευθύνονται κάπου συγκεκριμένα;
μήπως έχεις βάλει αγγελία για συγκατοίκηση;
μήπως, λέω, μήπως στήνουν φωλιά στο δωμάτιό σου;

(έχω δει σφήκες να ετοιμάζονται να εγκατασταθούν στο πουρί της σόμπας, να κλείνει η πόρτα και να περιμένουν απέξω μέχρι να ξανανοίξει για να συνεχίσουν τις οικοδομικές εργασίες... :-)

4:55 pm  
Blogger Λίτσα said...

Εγώ πάλι "μεταφυσικά" θα πω: λένε ότι όταν μπαίνουν οι μέλισσες στο σπίτι, είναι γούρι...

5:49 pm  
Blogger marquee de mud said...

@σεξπυρ "καλυτερα να σ'ελεγαν μαρια και να'σουν ραφτρα μεσ'την κοκκινια". τις πρηγκιπεσες τις βαριεμαι πια γιατι με ξενερωνουν με τα πολλα κουαξκουαξ.

@ουναπατατρας εψαξα αλλα φωλια δεν βρηκα. ισως να βρηκα πως μπαινουν.

@λιτσα τι να πω; λες να ειναι γουρι. παντως ειναι αρκετα ευχαριστο γιατι τις λατρευω τις μελισσες. θα δειξει...

12:40 am  
Blogger o kairos said...

Χμμμ.Αν μου επιτρεπετε,απο που μπαινουν;

7:12 pm  
Blogger marquee de mud said...

σου επιτρεπω και δεν ξερω τελικα γιατι δεν ξαναμπηκαν. παει το γουρι λιτσα μου, λιτσα μου. αν και εκανε μια, μια βολτα μεσ'το σπιτι σημερα το μεσημερι.

7:46 pm  
Blogger 2Σx2 said...

Σαν ομοιοπαθής και έχοντας συχνότατα ανάλογα ερωτήματα θα έλεγα πως οι μέλισσες την έβρισκαν απλά στο σπίτι σου αλλά οι συνειδησιακές τύψεις σε οδήγησαν σε παρερμηνείες. Εγώ έχω έναν τερμίτη που μου σιγοτρώει το κρεβάτι και δεν μπορώ να τον εντοπίσω! Πίστευα πως είναι το κατοικίδιο μου και μια ένδειξη πως είναι πάντα καλύτερα να έχεις παρέα. Πρέπει να ψόφησε όμως, έχω κανά δίμηνο να τον ακούσω.

2:20 am  
Blogger aniaris said...

Μέλι έχεις;

2:21 am  
Blogger marquee de mud said...

σημερα ξαναηρθε μια. 7 το πρωι.

@ανιαρις ειχα κοιμηθει κ αργουτσικα. μελι εχω σιγουρα. ειναι πασιγνωστο αυτο.

@2σχ2 αμαν και γω ψυχολογια σπουδασα αλλα δεν το εξασκω στον εαυτο μου τουλαχιστον. εσενα παντως αν σου "απειλουν" το κρεββατι, μπορεις να παρεις ενα μεταλλικο και να σταματησουν ολα εκει.

4:29 pm  

Post a Comment

<< Home