Sunday, February 25, 2007

"η μοιρα θα σε βρει στο δρομο που πηρες για να την αποφυγεις" λεει μια παλια περσικη παροιμια και μενα αυτο το αποφθεγμα με εχει στοιχειωσει. τελευταια κρουση πριν καμια ωρα. "ελα στο παρτυ. θα περασουμε τελεια. ειχε και γενεθλια προχτες η χ και θα ειναι πολυ καλο το θεμα". η χ ειναι δεν ειναι 23. τα ατομακια με μπαντες ασχολουνται. τα πιτσιρικια μου απο το στουντιο που μεγαλωσανε και εχουνε φτιαξει και ματαφτιαξει κι αλλες μπαντες και με αγαπανε πολυ και παντα με καλουνε στα παρτυ και στα live τους. γιατι τα λεω ολα αυτα θα μου πεις τωρα. τα λεω γιατι γαμω το κερατο μου εγω δεν ακουσα το billy jean απο m. fucking jackson οταν βγηκε και κατεληξα να το χορευω(;) αποψε, μαζι με duran duran , modern talking, sandra και "maria mantalena" και με madona και οχι δεν ηταν το "you get into the groove for you got to prove your love to me" το οποιο ειναι κομματαρα διασκευασμενο παντα. και τωρα θα μου πεις "ρε κρυοκωλε χαβαλε κανανε τα ατομακια.βαλανε κι απ'αυτα για να γουσταρουμε. πρωτη φορα ειναι;" αμ,δε! παιζει ολοκληρο ιδεολογικο υποβαθρο απο πισω σχεδον το ιδιο που ειχαμε εμεις με τα 60's τοτε που παρακαλαγαμε να γινει κατι να σταματησει εκεινη η παπαρια η 80ιλα και μας λυπηθηκε ο καλος θεουλης και εγινε η αναβιωση του garage-punk και περασαμε κατι αξεχαστες καταστασεις. γιατι απο τ'αλλα τα postpunk λιγα ειχαν παραμεινει να μας κρατανε τ'αυτια ανοιχτα. τουλαχιστον "με τα ξερα" ακουσαμε και λιγο joy division και καταφερα και εκανα και μια παραγγελια το "they walked in line". και θα μου πεις ρε μεγαλε προτιμας την "χαρα" των joy division απο την χαρα των αλλων "εμπορικων" των 80's; και θα σου πω "ενταξει και γω χτες ξεπατωθηκα 4 ωρες με salsa που δεν ειναι και το πιο ψαγμενο ειδος αλλα δεν και flock of seaguls ρε γαμωτο". ναι προτιμω να ακουω joy division απο duran duran κι ας ειναι postparty γενεθλιων.

9 Comments:

Blogger The Motorcycle boy said...

Αυτό πάντως που βάζουν τα ηλεκτρονικά γκιράπια των 80's και τα θεωρούν οldies but goodies, κλασσικά κομμάτια κι έτσι -όπως εμείς θεωρούσαμε τα 60's με φρικάρει εντελώς κι εμένα. Εντάξει, μπορεί να γέρασα και να μην έχω επαφή με μουσικές, τάσεις και ρεύματα -αλλά, γαμώ το στανιό μου, άλλο το "λετς τουίστ εγκέιν" του Τσάμπυ Τσέικερ, άλλο το "του σάι" των Καζαγκούγκου!
Γαμώ τις αναβιώσεις μου μέσα δηλαδή -κι αν θέλουν να το κάνουν, ας αναβιώσουν B 52's, Human League ή Specials, Madness, English Beat και τους υπόλοιπους ska τυπάδες. Όχι τίποτα άλλο -φοβάμαι πως η κόρη μου θα κάνει αναβιώση Ρουσλάνα και Σερτάμπ όταν μεγαλώσει!

8:54 am  
Blogger Λίτσα said...

Δεν ισχυρίζομαι ότι μπορώ να σας παρακολουθήσω πλήρως, παιδιά μου, (αν σκεφτώ πάντως αναλογικά με άλλες καταστάσεις, συμπάσχω απολύτως) αλλά η κατάληξη στο σχόλιο του Mboy μια φρίκη μου την προκάλεσε.

11:59 am  
Anonymous Anonymous said...

μετά την ενδιαφερουσα συζήτησή σας, εγώ πάω ν' ακούσω -ακόμα μια φορά- dexys midnight runners για ν απολαυσω τον πρωινό μου καφέ!

12:24 pm  
Blogger marquee de mud said...

ναι ρε φιλε και φιλη και ντιστερμπντ. ειναι σαν να ακους σιξτις και να ψαχνεσαι με carpenters και οχι με seeds ή εστω με stones και beatles και hendrix/joplin/doors

1:34 pm  
Blogger Λίτσα said...

Now you are talking (για να καταλαβαινω κι εγώ δηλ.)

4:15 pm  
Anonymous Anonymous said...

Σιχαίνομαι τα 80's και οι λόγοι είναι κυρίως μουσικοί!

3:43 pm  
Blogger sorry_girl said...

Xχιχιχ εγώ να την πω την αμαρτία μου τους χορεύω τους duran duran!
Αλλά και τους Division.Ωχ τώρα γιατί με μπερδεύεις;!
χιχιχ!

11:23 am  
Blogger marquee de mud said...

καλα ηταν τα 80's ρε μαν αλλα απλα δεν επρεπεν ακους το aminstream γιατι δεν ειχες που να κρυφτεις.

μωρε χορεψε τους τους ντουραν αλλα μην τους βαλεις και τουρμπαν εννοω ταμπελα στο κουτελο. γιατι εκει ειναι εμενα το προβλημα μου. για χαβαλε μπορεις να χορεψεις οτι γουσταρεις αλλα να μην "γουσταρεις" κιολας χεχε

3:55 pm  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

ούτε εμένα μου αρέσουν ιδιαίτερα τα 80s, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... άς ακούνε "Too shy", και ας αφήσουν εμένα να ακούω το "Our House"... δεν τρέχει κάστανο...

1:36 am  

Post a Comment

<< Home