Saturday, April 21, 2007

ναι, νιωθω πως σας κλεβω,
σαν μεθυσμενος φευγω,
στη βολτα τη καλη.
σαν σκυβεις το κεφαλι,
ξεροντας πως μια αλλη,
θα υποδηθεις και συ,
εγω δεν θα εξηγησω,
το διπλα και το πισω,
πως θα ειχε φορεθει.
φτανει να ησουν φως μου,
ο ηλιος ο δικος μου,
και γω θα ειχα καει.
μα εγω ειμαι μια απατη
ενα γλυκο αλατι,
για μια ανοστη στιγμη.
που σαν θυμασαι κλαις
που τραγουδας και λες
ψευτρα την αυγη.

καλημερα ηθελα να πω και μου κολλησε ο ρυθμος και αυτο το ψεμα που μολις εγραψα στα γρηγορα και τελειωσε και το μονο που πραγματικα ηθελα να πω ειναι, οτι αληθεια νιωθω πως σε κλεβω, οταν μεθυσμενος οδηγω, μετα απο γλεντι με κιθαρες για ξεχασιαρες χαραυγες και συ στα ματια με κοιτας, οταν στο σπιτι παμε και γω να νιωθω πως σε κλεβω οταν ενα τραγουδι τραγουδω, που ακουω απο το μακρονησι και οταν στο καθρεφτη χαιρομαι πιο πολυ την ασφαλτο που μολις εχω πατησει απο εσενα που σε λιγο θα χαρω.

και τι να σου ξηγησω και τι να καταλαβεις και καλο σου υπνο.

11 Comments:

Blogger The Motorcycle boy said...

Βάλτου άλλα δυο κουπλεδάκια ρε -να το ακούσουμε με καμιά μουσική.
Για καλημέρα το είπες -καληνύχτα το διάβασα.

11:58 pm  
Anonymous Anonymous said...

...σκοτεινά είν' τα όνειρα, μα το φως μας τα κάνει δικά μας...
ξημερώνει πάντα σιγά-σιγά...

Ανδρομέδα

6:29 pm  
Blogger marquee de mud said...

This comment has been removed by the author.

9:37 pm  
Blogger marquee de mud said...

και γω για καληνυχτα το γραψα αλλα καλημερα ηταν ρε ρεμαλε. οσο για το θεμα, επειδη ημουν λιγο αλλου οταν το 'γραψα, τωρα βλεπω οτι εχει ενα ρυθμο.

@ανδρομεδα δεν ξερω αν ειναι σκοτεινα των αλλων τα ονειρα. τα δικα μου ομως ειναι αρκετα φωτεινα και με χρωμα. το μονο μου προβλημα παντα ειναι οταν βαφονται αλλοι, "ασχετοι", με αυτο το χρωμα και οταν νομιζουν οτι φωτιζονται απ'αυτο το φως.

9:40 pm  
Anonymous Anonymous said...

...τα όνειρα είναι 'σκοτεινά' όταν τα πατάμε. το φως του καθενός μας είναι αυτό που κάνει το όνειρό του μοναδικό. όσο για το 'άσχετοι' και "φωτίζονται με το φως σου" εννοείς από τα δικά σου όνειρα; μα δεν μπορεί να γίνει αυτό και να το θες, είτε εσύ είτε οι άλλοι. Το κάθε όνειρο χαρακτηρίζεται από το φως αυτουνού που το κάνει, αυτή είναι η ταυτότητά του.
Ανδρομέδα

10:03 pm  
Blogger marquee de mud said...

να σου δωσω ενα τηλεφωνο να το εξηγησεις αυτο που μολις ειπες, σε καποια ψυχουλα, που ενω η ζωη την εχει προορισει να ανεβει 13 και πανω σκαλοπατια, αυτη βγαζει συμπερασματα για ολη της τη ζωη εχοντας ζησει μονο 3, μην πω 2μιση παρα κατι; τελος παντων.

υγ.το οριο μεταξυ ονειρων που "κανω" και ονειρων που "βλεπω" δεν το ειχα ξεκαθαρο ουτε εγω. αλλα ας μη το αναλυσουμε κι αυτο τωρα. οκ?

11:19 pm  
Anonymous Anonymous said...

Τι έγινε ρε, έκλειψη και σκοτείνιασε έτσι μέρα μεσημέρι;

12:57 pm  
Blogger sorry_girl said...

Κλάψ!

1:32 pm  
Blogger marquee de mud said...

@σεξπυρ πλους σορρυγκαλ. δεν ειναι και τοσο μαυρα τα πραγματα. δεν ειναι καθολου θα ελεγα. οσο αφορα το ποστ δηλαδη.

4:18 pm  
Blogger BeBe said...

Ούτε καν μαύρα δεν είναι...Το πως τα βλέπεις είναι το θέμα κάθε φορά.
Μάλλον νοσταλγικά θα το έλεγα εγώ.
Καλημέρα!

11:41 am  
Blogger marquee de mud said...

γεια σου κ σενα μπεμπε

2:55 pm  

Post a Comment

<< Home