Thursday, May 17, 2007

1/6 Orchestral Manoeuvres In The Dark (Θέατρο Λυκαβηττού), εισιτήριο 30-40€.
1/6 ONE NOTE STAND - ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ(προαύλιο),οδός Σκουφά,Κολωνάκι7 μ.μ
1/6 ΑΠΟΔΡΑΣΗ - ΠΑΛΑΙΑ ΒΟΥΛΗ Πλ. Κολοκοτρώνη 7 μ.μ.
1/6TRANTALIDIS GLOBAL VISION - ΠΛ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
1/6 ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ guest στη φωνή τη Σ. Γιαννάτου - ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΣΟΥΝΙΟΥ - 9 μ.μ
1/6 7o ευρωπαικο jazz festival (γκαζι)

2/6 7o ευρωπαικο jazz festival (γκαζι)

3/6 7o ευρωπαικο jazz festival (γκαζι)

8/6 Waterboys (Θέατρο Βράχων), εισιτήριο 30-40€.

12/6 Faithless (Θέατρο Λυκαβηττού)
12/6 Ska Cubano, Locomondo (Θέατρο Βράχων).


13/6 Motorhead (Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας), εισιτήριο 40-45€.

14/6 Placebo (Θέατρο Λυκαβηττού), εισιτήριο 49,5€.
14/6 12ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΟΜΙΚΣ της ΒΑΒΕΛ - Dhe Te Keqinj, Sugah Galore

15/6 12ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΟΜΙΚΣ της ΒΑΒΕΛ - Radical Gee, Happy Dog Project

16/6 12ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΟΜΙΚΣ της ΒΑΒΕΛ - Zebra Tracks, Dread Astaire

16/6 Underworld, Madness, Beastie Boys (Ολυμπιακά Ακίνητα, Ελληνικό)
16/6: 1 Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Δυτικής Αθήνας (θεατρο πετρας,5€)

17/6 12ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΟΜΙΚΣ της ΒΑΒΕΛ - Under V Covers, Down & Out
17/6: 1 Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Δυτικής Αθήνας (θεατρο πετρας,5€)

18/6 Scorpions, Joe Cocker, Juliette and the Licks (Στάδιο Καραϊσκάκη), 40-80€.

19/6 Laurie Anderson (Ηρώδειο)

21/6 Ημερα της Μουσικης
21/6 Alice Cooper (Θέατρο Λυκαβηττού), εισιτήριο 40-45€.

22/6 Ημερα της Μουσικης
22/6 Jethro Tull (Θέατρο Λυκαβηττού), εισιτήριο 44€.

23/6 Ημερα της Μουσικης
23/6 Evanescence (Στάδιο Καραϊσκάκη)
23/6 Dolores O’Riordan (Θέατρο Λυκαβηττού), εισιτήριο 30-40€.
25/6 Σωκράτης Μάλαμας - Αλκίνοος Ιωαννίδης Θέατρο Λυκαβηττού


25/6 Buena Vista Social Club (Θέατρο Softball).

26/6 Ayo (Θέατρο Λυκαβηττού), εισιτήριο 33€.

27/6 Placido Domingo (Καλλιμάρμαρο)

29/6 Cocorosie, Mary & the Boy (Θέατρο Ρεματιάς Χαλανδρίου), εισιτήριο 25-35€.
29/6 Robert Plant, Europe, Chris Cornell (Τerra Vibe), εισιτήριο 50-80€.

30/6 George Clinton (Θέατρο Βράχων), 35-40€

1/7 Heaven & Hell, Dream Theater, Anathema, Iced Earth, Kinetic (Terra Vibe), εισιτήριο 50-80€.
2/7 Groove Armada (Θέατρο Λυκαβητού)
2/7 Συναυλία Χάρις Αλεξίου (αφιέρωμα στο Μάνο Λοϊζο) θεατρο πετρας
3/7 Lila Dows (Κηποθέατρο Παπάγου)
3/7 Metallica (Terra Vibe), εισιτήριο 60-100€.
5/7 Iggy & The Stooges + Mudhoney + Soul Savers feat. Mark Lanegan (Θέατρο Βράχων)
5/7 Fairuz (Ηρώδειο)

5/7 Ojos de Brujo, Palyrria, Αχιλλέας Περσίδης (Θέατρο Βράχων)
6/7 Γιάννης Αγγελάκας & οι Επισκέπτες + The Last Drive + Διάφανα Κρίνα + Παύλος Παυλίδης & οι Β-Movies + Ντίνος Σαδίκης + Lost Bodies
6/7 Saint Etienne (Θέατρο Βράχων)
8/7 Cesaria Evora (Θέατρο Πέτρας)
9/7 Kaiser Chiefs (Θέατρο Βράχων)

9/7 Σωκράτης Μάλαμας - Αλκίνοος Ιωαννίδης (Θέατρο Πέτρας)
10/7 Elvis Costello, Allen Toussaint (Ηρώδειο)
10/7 Calexico, Beirut, Sophie Solomon (Θέατρο Βράχων)
17/7 Roots, DJ Shadow
17/7 B-52s (Θέατρο Λυκαβητού)
17/7 Avril Lavigne, Rasmus (ΟΑΚΑ), εισιτήριο 60-110€.
18/7 James, Air, Tori Amos (ΟΑΚΑ) εισιτήριο 60-110€.
19/7 Pink, Sugababes (ΟΑΚΑ), εισιτήριο 60-110€.
22/7 synch festival (γκαζι)
23/7 synch festival (γκαζι)
24/7 synch festival (γκαζι)

25/7 Blues Brothers (γήπεδο Softball)
25/7 Norah Jones (Ηρώδειο)
25/7 Dee dee Bridgewater (Θέατρο Λυκαβηττού)
26/7 George Michael (ΟΑΚΑ), εισιτήριο 50-200€.
30/7 Zucchero, Lucio Dalla.
01/9 Φεστιβάλ "Μama Africa" (Θέατρο Πέτρας) με Cutti kai ακουγεται και για Thievery Corporation


στα μπολντ θα'θελα να παω αλλα απ'τα ιταλικς θα κανω σιγουρα καποια βολτα.

9 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Κι εγώ για Ιούνη άκουσα για τη Βαβέλ στο Γκάζι.
Τι θελες και τα βαλες όλα να τα βλέπω και να γκρινιάζω;Θέλω σίγουρα 6-7 αλλά με βλέπω σίγουρα στο Γκάζι στο Jajj Festival που είναι και οικονομικό χοοχοχ!

10:20 am  
Blogger The Motorcycle boy said...

Στο έχω πει οτι θα σε αφαλοκόψω έτσι; Ρε δεν είπαμε να μη λες για συναυλίες; Κάθε σου ποστ μου στοιχίζει πάνω από χιλιάρικο!

5:40 pm  
Blogger Balidor said...

Δλδ θέλεις μισο μισθό ΜΟΝΟ γι αυτά..
δλδ το ενοίκιο του σπιτιού μου...


Μπάααααααααα δεν γίναμε Ευρώπη!
(αλλα Μετάλλικα θα σπάω και ας μείνω και στον δρόμο)

5:58 pm  
Blogger marquee de mud said...

το θεμα να ειναι να το παιζεις κουλ. "ακουω μονο τζαζ" και τετοια ψαγμενα αλλιως δεν θες μισο μισθο...γιατι δεν θα πιεις και καμια μπυρα εκει που θα πας. να μην σε πουν ακαταδεκτο και σιχασιασρη. δεν λεει...


@σορρυγκαλ οποτε τζαζ και παλι τζαζ.οσο για το βαβελ ψαχνω αλλα δε βρισκω.

@μοτο οσο θα βαζεις για ζαπατιστας θα βαζω για τζαμπατιστας. εγω ρε τα βαζω για να κανετε τα κουμαντα σας με γνωστους κουτσουμπατσους, προσκλησεις, etc. συναυλιακος προγραμματισμος που λενε.

@μπαλιντορ ηθελες να πεις θα "παω" αλλα σου βγηκε "σπαω", οποτε μην τους χασεις τους μεταλλικα

7:06 pm  
Anonymous Anonymous said...

«[...]
[Θανασης]Γι΄αυτό ταιριάζουμε ρε! Γιατί έχουμε τα ίδια πρότυπα! Ψήνεσαι να τον σκοτώσουμε τον deuced για να τον κάνουμε ιδέα;
[Μανος]Κουμπάρε θα συμφωνήσω ακόμη μια φορά. Θα του φτιάξουμε κι αλλο το προφίλ, θα του φτιάξουμε λίγο το γένι, θα χρεώσουμε στην CIA την εξαφάνισή του, και θα γίνουμε κι οι 2 Κάστρο. Εγώ ο Κα κι εσύ ο Στρό. Μόνο να σκεφτείς πόσα μπλουζάκια με τη μούρη του θα πουλήσουμε... είναι τρομακτικό το νούμερο. Όχι ο ίδιος. το νούμερο των πωλήσεων εννοω.
[Θανασης]Γιατί να είμαι εγώ ο Στρό; Αφού είμαι και μεγαλύτερος. Για το γένι την έψαξα -δε γίνεται καθότι τυγχάνει σπανός (όχι Γιάννης, από το άλλο). Λοιπόν, τον σκοτώνουμε, τον κάνουμε ιδέα κι αν πάρουμε τ΄αρχίδια μας από πωλήσεις τα ρίχνουμε στην άτιμη την αμερικάνικη προπαγάνδα που κυνηγάει τους αγωνιστές ακόμα και μετά θάνατον. Γράφω και 15 σεντόνια, και καλά τα ανέκδοτα ημερολόγια του deuced -δεν μπορεί, όλο και κανένας Μαραθιάς θα τσιμπήσει!
[Μανος]Μ' αρέσει.
Οκ. Θα είσαι ο Κα θα είμαι ο Στρο, Δίδυμο α λα Βλαδίμηρος και Εστραγκόν, Σόλων και Λουκάς κλπ κλπ.
Για το γένι έχουμε λύση. Θα πάμε εκεί που έκανε την εμφύτευση ο Παπακωνσταντίνου.
Το συμπέρασμα είναι ότι με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο, θα χεστούμε στο τάληρο μάγκα μου.
Τ' αρπάζουμε και την κάνουμε για το νησί.
Εκτός αν μείνουμε εδώ και τρώμε επ άπειρον...Και με την δημοσιότητα που θα πέσει;
Μέχρι βουλευτές μας βλέπω.
[Θανασης]"Και κότερο -γιατί όχι και κότερο; Δηλαδή καλύτεροι από μας είναι οι άλλοι που έχουν κότερο; Ε, Φανούλα;"
[...]
[Θανασης]Με έπιασες όμως ρε γαμώτο με τον deuced! Πως το κατάφερες; Τι έξυπνος που είσαι! Εντάξει, θα το παραδεχτώ -ο deuced δεν υπάρχει! Είναι πλάσμα της φαντασίας μου και τον χρησιμοποιώ για να μανιπουλάρω τον κόσμο. Υποκλίνομαι στην εξυπνάδα σου!
[...]
[Μιχαλης]Τώρα βέβαια που εμείς είμαστε το ίδιο πρόσωπο, δηλαδή εσύ είσαι εγώ κι εγώ εσύ, αύριο που θα τα πίνουμε να δω ποιός θα πλερώσει! Εγώ που είμαι εσύ ή εσύ που είμαι εγώ?
[Θανασης]Δεν κατάλαβες γέρο μου. Εγώ κι εσύ δεν είμαστε το ίδιο πρόσωπο. Σε έχω μεν εφεύρει για να μανιπουλάρω -αλλά εσύ είσαι η Μανταλένα. Κατάλαβες; Βέβαια το πρόβλημα του ποιος θα πληρώσει το βράδυ παραμένει γιατί θα τα πίνουμε όλοι μαζί.
[...]»

11:57 am  
Blogger marquee de mud said...

ΕΓΩ ΤΑ'ΛΕΓΑ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΜΙΣΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ. ΣΥΡΡΙΚΝΩΜΕΝΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΟΥΝ. ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΥΡΙΣΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ.




πουστης παντα πουστης said... μια φορα
«[...]
[κι εσύ ο Στρό Θανασης]Γι΄ να τον σκοτώσουμε τον, Φανούλα deuced για να έχουμε λύση τον κάνουμε ιδέα;
[κι εσύ ο Στρό Μανος] ακόμη μια φορά. Θα του το προφίλ, θα του φτιάξουμε λίγο το τρομακτικό το νούμερο γένι, θα χρεώσουμε στην Ψήνεσαι Λουκάς CIA την αμερικάνικη προπαγάνδα εξαφάνισή του, και θα γίνουμε κι οι 2 Κουμπάρε θα συμφωνήσω Κάστρο. κι εσύ ο Στρό. Μόνο να σκεφτείς πόσα μπλουζάκια με τ ταιριάζουμε ρε! Γιατί η μούρη του θα πουλήσουμε... είναι. Όχι ο ίδιος. το νούμερο των πωλήσεων εννοω.
[κι εσύ ο Στρό Θανασης] ο Στρό; Αφού είμαι και μεγαλύτερος. Για το γένι την έψαξα -δε γίνεται καθό φτιάξ Εγώ ο Κα ουμε κι αλλο τι τυγχάνει σπανός (όχι Γιάννης, από το άλλο). Λοιπόν, τον σκοτώνουμε Ψήνεσαι Λουκάς, τον κάνουμε ιδέα Εγώ ο Κα κι αν πάρουμε τ΄αρχίδια μας από Ψήνεσαι Λουκάς πωλήσεις τα ρ Εγώ ο Κα ίχνουμ είμαι και μεγαλύτερος ε στην άτιμη την Ψήνεσαι Λουκάς που κυνηγάει τους αγωνιστές ακόμα και μετά θάνατον. Ψήνεσαι Λουκάς Γράφω και 15 σεντόνια, και καλά τα ανέκδοτα ημερολόγια του deuced -δεν μπορεί, όλο και κανένας Μαραθιάς θα τσιμπήσει!
[κι εσύ ο Στρό Μανος]Μ' αρέσει.
Οκ. Θα είσαι ο Κα θα είμαι ο Στρο, Δίδυμο α λα Βλαδίμηρος και Εστραγκόν, Σόλων και αυτό έχουμε τα ίδια πρότυπα! κλπ κλπ.
Για το γένι. Ψήνεσαι Λουκάς Θα Γιατί να είμαι εγώ πάμε εκεί πο είμαι και Ψήνεσαι Λουκάς μεγαλύτερος υ έκανε την εμφύτευση ο Θανασης Παπακωνσταντίνου.
Το συμ είμαι και μεγαλύτερος πέρασμα Εγώ ο Κα είναι Ψήνεσαι Λουκάς ότι με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο, θα χεστούμε στο τάληρο μάγκα μου.
Τ' αρπάζουμ είμαι Εγώ ο Κα και μεγαλύτερος ε και την κάνουμε για το νησί.
Εκτός αν μείνουμε εδώ και τρώμε επ άπειρον...Και με την δη Εγώ ο Κα μοσιότητα που θα πέσει;
Μέχρι βουλευτές μας βλέπω.
κι εσύ ο Στρό [Θανασης]"Και κότερο -γιατί όχι και κότερο; Δηλαδή καλύτεροι από μας είναι οι άλλοι που έχουν κότερο; Ε;"
[...]
κι εσύ ο Στρό [Θανασης]Με έπιασες όμως ρε γαμώτο με τον deuced! Πως το κατάφερες; Τι μανιπουλέξυπνος που είσαι! Εντά είμαι και μεγαλύτερος ξει, θα το παραδεχτώ -ο deuced δεν μανιπουλυπάρχει! Είναι πλάσμα της φαντασίας μου και τον χρησιμοποιώ για να μανιπουλάρω τον κόσμο. Υποκλίνομαι στην εξυπνάδα σου!
[...]
Ψήνεσαι Λουκάς Ψήνεσαι Λουκάς Ψήνεσαι Λουκάς Εγώ που είμαι εσύ ή εσύ που είμαι εγώ?
[κι εσύ ο Στρό Θανασης]Δεν κατάλαβες γέρο μου. Εγώ κι εσύ δεν είμαστε το ίδιο πρόσωπο. Σε έχω μεν εφεύρει για να είμαι και μεγαλύτερος μανιπουλ είμαι και μεγαλύτερος άρω -αλλά εσύ είσαι η Μανταλένα. Κατάλαβες; Βέβαια το πρόβλημαμανιπουλ του ποιος θα πληρώμανιπουλσει το βράδυ παραμανιπουλμένει γιατί θα τα μανιπουλπίνουμε όλοι μανιπουλμαζί.
[...]»


ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΠΙΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ

8:56 pm  
Blogger Nicky-Athina Polymeri said...

Χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα ένα μπλογκ με τόσο μα τόσο πλουσιο ιδιοκτήτη!

6:32 pm  
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα συνοδοιπόρε...
και από δω..

έχω αρχίσει και ανακαλύπτω την ομορφιά αυτού του 'αυλου' κόσμου.
παράξενη, αλλά ομορφιά.


:)

11:55 am  
Blogger marquee de mud said...

@nowayout εισαι μια ψυχολογα εσυ...σε φοβηθηκε το ματι μου.

@σεμελη καλα δεν εχει καμια διαφορα απ'τους υπολοιπους κοσμους με τις ομορφιες τους κ με τις ασχημιες τους...

2:09 pm  

Post a Comment

<< Home