Wednesday, May 02, 2007

1)Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

την ενιωσα για λιγο προχτες οταν ειδα το γνωστο πεταρισμα στα ματια της, την στιγμη που πηρε χαμπαρι οτι ειχε χαθει για πολυ ωρα μεσα στα δικα μου

2)Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

τελευταια και στα δυο σπιτια αριστερα και δεξια στο δικο μου, κανουν μερεμετια, οποτε σηκωνομαι με τρυπανια και σφυρια να με χτυπανε κατακουτελα. το μονο μου προβλημα οτι στο ενα δουλευει ο αδερφος μου και πρεπει μεσα στη νυστα να σκεφτω οτι δεν πρεπει να βρισω καποιου τη μανα και το σοϊ. τετοια προβληματα...

3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

σε λιγο φανταζομαι γιατι φευγω για προβα που γενικως πεφτει πολυ γελιο. επανερχομαι...

4)Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

δυστυχως για μενα ειμαι "ναρκισσος και χρυσοστομος"

5)Το βασικό ελάττωμά σας;

το απολυτο bad timing

6)Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

σε αυτα που δεν μοιαζουν καθολου με τα δικα μου.

7)Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

μεχρι περυσι με τον ναπολεωντα. ειχα ενα χρονιο πονο χαμηλα στο αριστερο πλευρο και ειχα σχεδον παντα το χερι μου να ακουμπαει σε εκεινο το σημειο.


8)Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;

κατι αθορυβοι τυποι που ειναι και οι αιτια που γυρναει ακομα αυτος ο κοσμος


9)Το αγαπημένο σας ταξίδι;


εκεινο που οργανωσαμε με μια φιλη, συνblogger τωρα, πριν 6 χρονια. ο γυρος του κοσμου με τερμα στην αβανα για καμια bucanero με μοτο, τομμυ κλπ

10)Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

τωρα μολις ανακαλυψα οτι δεν εχω αγαπημενο συγγραφεα πια

11)Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

σεβομαι παντα την ικανοτητα καποιων να ειναι "και αρχιδακια και μουνακια"(και δεν μιλαω για anima animus και θυληκιες πλευρες. μας την καψανε τη γουνα αυτα παλιοτερα...

12)... και σε μια γυναίκα;

αυτες με τις ζαρντιερες και τα δικτυωτα κατω απο το μαυρο τζιν και την αρβυλα ή/και το αναποδο...

13)Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

πασο γιατι θα καψω πολυ εγκεφαλο και ακρη δεν θα βγαλω - ΠΑΛΙ

14)Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

loom of the land

15)Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

ο τριτος τομος της "δομη" που με πετυχε με την γωνια κατακεφαλα κατα τη διαρκεια μιας βιβλιομαχιας με τα αδερφια μου οταν ημουν 9.

16)Η ταινία που σας σημάδεψε;

rumble fish - αταιριαστος


17)Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

ο "γιγας"(φιλος)

18)Το αγαπημένο σας χρώμα;
πορτοκαλι


19)Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

μια απ'τις μαγαλυτερες ...το οτι καταφερα προσφατως να ξεπερασω την ανασφαλεια μου και να εκθεσω σε φιλικα αυτια καποια τραγουδια μου απο τοτε τα δουλευουμε σε ενα σχημα και τα εκθεσαμε και σε ενα live και ελπιζω και σε αλλα...

20)Το αγαπημένο σας ποτό;

εχω εντρυφυσει στο θεμα. πριν το 3χρονο off, τζιν-τονικ και jameson με ενα παγο.

nowdays κοκκινο κρασι.

21)Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

οταν σκονταφτω και πεφτω απ'το ιδιο χαζο εμποδιο (πιο σοβαρο απ'οτι ακουγεται)



22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;

την επιμονη καποιων να εκμεταλευονται τα παντα οταν τους θες και να σου γλειφουν επιμονα και με χαρα τα αποκρυφα οταν τους διωχνεις

23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

μουσικη και πριν και μετα και κατα τη διαρκεια του γραψιματος.

24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

τον νιωθω οταν δεν εχω νιωσει για καιρο, εστω και λιγο φοβο θεου... αλλα τι σας λεω τωρα.

25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

στις πιο λάθος περιπτωσεις συνηθως

26)Ποιο είναι το μότο σας;

"αν δε σε ξεκουραζει, μη το κουραζεις"

27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

εντελως

28)Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

πες στον αγιο πετρο οτι την γλυτωσες στο τσακ... ουστ απο μπροστα μου τωρα! και να με χτυπησει με αγαπη στην πλατη

29)Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

τι να σου λεω τωρα "τα του θεου, τω θεω" οκ!

ομως "τα του καισαρος, τω καισαρι;;;;" πως;

αλλα ειμαι σιγουρος οτι συντομα θα την βρω την λυση.

6 Comments:

Blogger The Motorcycle boy said...

Για το ταξίδι που λες και λέει -για το ίδιο ταξίδι λέω. Δεκτό, αλλά πρόσεχε γιατί μπορεί να μην υπάρχουν εισιτήρια επιστροφής.

9:53 am  
Anonymous Anonymous said...

Να' σαι καλά ρε φίλε, μου έφτιαξες τη μέρα!!

11:40 am  
Blogger sorry_girl said...

Το πως με αρέσει ο ορισμός της ευτυχίας σου δεν περιγράφεται!
Ρε συ μαρκήσιε θενκιού για το ενδιαφέρον αλλά δεν ξέρω αν θα γράψω..αφού ξέρεις δεν τις μπορώ τόσες ερωτήσεις, αλλά θα δείξει κιόλας, όταν επιστρέψω από το ταξίδι θα σε πω.
Φιλιά πολλά!

12:04 pm  
Blogger marquee de mud said...

@μοτο ολο υποσχεσεις εισαι

@σεξ+πυρ thnx mate. φτιαξε και συ τη δικια μου τωρα

@σορρυγκαλ ποιο ταξιδι παλι ρε κοριτσι μου; αμαν πια.οσο για τις ερωτησεις κι εγω αυτο επαθα οταν ειδα την προσκληση αλλα βγηκαν γρηγορα οποτε δεν χανεις κατι να δοκιμασεις. ναι η ευτυχια κραταει λιγο χεχεχε

12:18 pm  
Blogger sorry_girl said...

Φλωρεντία Βενετία
χαρ χαρ χαρ!
Καλά με τη δουλειά πάω αλλά και πάλι όλο κάτι θα δω!
αφού ξες ρε συ, δεν μπορώ πολύ να μένω εδώ!
Θα σου φέρω κανα σι ντι με ιταλιάνικες καντσονέτες χοχοχοχο!

12:40 pm  
Blogger marquee de mud said...

"...τζογια μου!"
ετσι επρεπε να τελειωσεις το μεσαζ.

5:21 pm  

Post a Comment

<< Home